Τρίτη, Οκτωβρίου 17, 2006

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ...

Σήμερα διάβασα ενα ποστ που αναφερόταν σε φλεγοντα θεματα.Θα αναφερθώ σε ενα απ'αυτα.Το θεμα που ασχολουμαι διαρκως τους τελευταιους μηνες....

Εχω χάσει πάσα ιδέα για τον κόσμο που μας περιτριγυρίζει.Ημαρτον ρε παιδιά...

Δεν θα έπρεπε λ έ ε ι οι γυναίκες που κυοφορούν να πληρώνονται το ίδιο με τους υπόλοιπους εργαζόμενους.
Δεν θα έπρεπε λ έ ε ι να παίρνουν την άδεια που παίρνουν.
Στην πραγματικότητα δεν θα έπρεπε λ έ ε ι να προσλαμβάνονται καθόλου όσες ειναι σε αναπαραγωγική ηλικία .....
Συγνώμη πειράζει που βγαίνω απο τα ρούχα μου ?
Δηλαδή το γεγονός οτι οι γυναίκες φέρνουν στον κόσμο παιδιά είναι ελάττωμα?
Είναι πρόσχημα για λιγότερη εργασία?
Πρέπει να τιμωρηθούν και να πληρώνονται λιγότερο?
Υπάρχουν άνθρωποι, άντρες βασικα, που σκέφτονται ετσι?
Τι ειναι η μητρότητα ρε ? Χόμπι ? Η άδεια ειναι ενα κάπριτσιο ?
Λες το να τρέχεις απο το πρωι μεχρι το βραδυ .να εργάζεσαι, να κυοφορεις ενα παιδί,να το μεγαλώνεις, να διατηρείς ενα σπίτι, να εισαι σύζυγος και πανω απο ολα να είσαι γυναίκα-άνθρωπος ειναι το ευκολότερο πραγμα στο κοσμο.Πειτε με φεμινίστρια πειτε οτι θελετε αλλα εγω θα τα πω χύμα.
Πάτε και 1,5 χρονο φαντάροι και χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι ...!
Ημαρτον! υπαρχει σύγκριση ? Φερε μου στο σπιτι εξυπνακια τουλαχιστον 3,000. 00 ευροπουλα το μηνα , και μην ανησυχείς θα σε απαλλάξω απο την εργασιακή μου παρουσία.Λες και μας άρεσει να είμαστε λάστιχα ,να τρέχουμε σαν τον τιραμόλα.

Εχουν υπαρξει μηνες που δεν προλάβαινα να κανω ενα μπανιο με την ησυχια μου.Δεν ειχα το κουράγιο να ανοίξω την ντουλάπα να βρω ενα ρούχο να ρίξω πανω μου.Που προτιμούσα να μείνω νηστική παρα να συρθώ μεχρι την κουζίνα να μαγειρέψω....και θα μου πει ο χ, ψ μ@@@ς οτι κακως πληρώνομαι ,οτι κακώς εχω μειωμένο ωράριο και οτι ειναι αδικία για τους υπόλοιπους!!

Ελεoς!

17 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

H ελαττωμένη εργασία, με διατήρηση των απολαβών, είναι δικαίωμα της μητέρας (ασχέτως αν δεν υποστηρίζεται από τους εργοδότες λόγω συμφερόντων).

Και μην λες συχνά ότι είσαι φεμινήστρια, ο φεμινισμός αδίκησε τις γυναίκες γιατί έχει λάθος στόχους.

4:49 μ.μ., Οκτωβρίου 17, 2006  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

εχεις δικιο για το φεμινισμο 100%,
διαφορετικα το εννοουσα στο ποστ.

4:59 μ.μ., Οκτωβρίου 17, 2006  
Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

χε χε χε χωρίς να αντιλέγω πάντως δεν θα με χαλουσε να μου πλήρωναν το στρατιωτικό :)

7:52 μ.μ., Οκτωβρίου 17, 2006  
Ο χρήστης Blogger tassoula είπε...

Ποιος το έγραψε αυτό να του πώ καμιά κουβέντα για το στρατιωτικό του????
Εχω να κοιμηθώ καλά 21 μήνες (από τότε που έμεινα έγκυος).Θέλω κάποια στιγμή να βρώ δουλειά και είμαι σίγουρη οτι επειδή είμαι πάνω των 30 και έχω παιδί ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΩ.Αλλά ξεχνάνε αυτοί που τα γράφουν αυτά οτι θα έπρεπε να σέβονται τους ανθρώπους που τους έφεραν στη ζωή.
Συγνώμη για το ξέσπασμα...

10:01 μ.μ., Οκτωβρίου 17, 2006  
Ο χρήστης Blogger tzo είπε...

Δεν έχω λόγια! Πως τους αφήνουν να κυκλοφορούν κάτι τέτοιους!

11:34 μ.μ., Οκτωβρίου 17, 2006  
Ο χρήστης Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

για κανε ένα link στο εν λογω ποστ. "ευρωπαικό εξυγχρονισμό" μου μυρίζουν αυτές οι απόψεις.

11:59 μ.μ., Οκτωβρίου 17, 2006  
Ο χρήστης Blogger anna είπε...

Κι όμως κυκλοφορούν ανάμεσά μας.
Μία συνάδελφό μου την πήραν στο μαιευτήριο να τη ρωτήσουν πώς θα τυπώσουν μια κατάσταση - αν είχε και το λάπτοπ μαζί της να τους την στείλει, ακόμη καλύτερα...
Μια άλλη, μου είπε πως αν και το ΙΚΑ της έδωσε άδεια, αφού αισθάνεται καλά θα πάει στη δουλειά, και ελπίζει ότι ίσως ο εργοδότης της να της δώσει τις μέρες αυτές μετά, αν δεν προκύψει κάτι έκτακτο μέχρι τότε...

Κι όμως, ζητούν ίση ηλικία συνταξιοδότησης.
Εδώ φταίει ο "φεμινισμός".
Ίσα δικαιώματα, λένε. Άρα, σύνταξη στα 65, άδεια κύησης και στον πατέρα, και γιατί πάνε στο στρατό μόνο οι άντρες...
Τι στρατό δηλαδή, λιγότερο από χρόνο έγινε πια, και με φαγητό από κέτερινγκ.

Τι κι αν δεν υπάρχουν ούτε δημόσιοι σταθμοί για δείγμα;
Τι κι αν τη "δωρεάν παιδεία" αρχίζεις να τη χρυσοπληρώνεις από τη βρεφική ηλικία;
Τι κι αν, όσο κι αν βοηθάει πια ο μπαμπάς, οι περισσότερες δουλειές στο σπίτι εξακολουθούν να θεωρούνται "γυναικείες";
Τι κι αν και οι δυο μισθοί μαζί δεν φτάνουν τα 3 χιλιάρικα - πολλές φορές ούτε τα 2;

Ισότητα κυρίες μου! Και ισότητα θα πει, ότι ο πατέρας πάει στη δουλειά τη μέρα που στον κόσμο έρχεται το μανάρι του - γιατί να μην το κάνει και η μητέρα του; Άντε, ας πάρει δυο ώρες διάλλειμα και μετά πάλι πίσω...

Στην εποχή της ανεργίας, κάθε έννοια δικαιωμάτων τείνει να χαθεί. Δικαίωμα στη μόνιμη εργασία, στο οκτάωρο, στο πενθήμερο, στην καλοκαιρινή άδεια, στην άδεια να φέρεις ένα παιδί στον κόσμο. Δικαιώματα, που διδαχτήκαμε σαν δεδομένα, και τώρα ακούμε να τα θέτουνε σε μηδενική βάση.
Κι αν κάποιος έξυπνος μας ζητήσει να του "πληρώσουμε το στρατιωτικό", ας του θυμίσουμε πως η πατρίδα ήδη τον πληρώνει ένα εξευτελιστικό ποσό, που κανείς δεν διεκδίκησε να ανέβει, και όταν έρθει η ώρα για τα χαρτιά της συνταξιοδότησης, έχει το δικαίωμα να τα εξαγοράσει.

12:20 π.μ., Οκτωβρίου 18, 2006  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

Tις καλημερες μου σε ολους.
Xαιρομαι που βρηκε ανταποκριση το ποστ και χαιρομαι ιδιαιτερως για τις αντρικες αποψεις γιατι εσας τους αντρες σας εχει φοβηθει το ματι μου.!! :-))

Λινκς δεν ξερω να βαζω αλλα τον συγκεκριμενο μπλοκερ τον διαβαζετε καποιοι απο εσας.Τον διαβαζω και εγω επισης αλλα αυτο το ποστ του και τα σχολια των περισσοτερων ανδρων πανω σε αυτο το θεμα με εβγαλε απο τα ρουχα μου!

11:39 π.μ., Οκτωβρίου 18, 2006  
Ο χρήστης Blogger tassoula είπε...

Σχήμα λόγου ήταν! Δυστηχώς λίγοι άντρες καταλαβαίνουν κάποια πράγματα.Καλημέρα!!!

11:52 π.μ., Οκτωβρίου 18, 2006  
Ο χρήστης Blogger diastimata είπε...

Οι παλιοί έλεγαν:
"αν δε χτίσεις σπίτι κι αν δεν παντρέψεις παιδί, ζωή δεν κατάλαβες".
Κάτι ήξεραν αυτοί.
Τώρα, όσο για το ποστ που αναφέρεις, τι να πω... Αφες αυτοίς.

12:06 π.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Ο χρήστης Blogger ~~kindergarden teacher ~~ είπε...

Πες τα χρυσόστομη ....όλη μερα δεν μας φτάνει εμάς τις εργαζόμενες γυναίκες να τα φέρουμε βολτα ...
καλά εγώ τον δικο μου αργησα -απο δική μου μ#%#*#ία να τα κανω ολα εγω - αλλά τον έστρωσα σε μερικά ..δεν γινότανε ή τρελάδικο θα κατεληγα η νοσοκομείο ,,,,αλλα εκει ειν το γμτ ''επρεπε'' να τον στρώσω ;

2:57 μ.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Ο χρήστης Blogger elenitsa! είπε...

εγω συμφωνω μαζι σου. Αλλα από τη στιγμη που θα παρεις αδεια επειδη γεννησες και δεν θα παραγεις και το αφεντικο θα σε πληρωνει, ε, δεν θαναι και ο μεγαλυτερος σου φαν. πιστεψε με. γιατι γιαυτον εισαι μηχανη παραγωγης, nest pas????
γεννα με το καλο και τα βλεπεις μετα τα της δουλειας.

οσο για αυτους που λενε οσα λενε, να ξερεις πως αν οι αντρες μπορουσαν να μας ακουμπησουν 3000 καθαρα το μηνα στο σπιτι καμια μας δεν θα δουλευε. αλλα δεν μπορουν, τουλαχιστον οι περισσοτεροι. αρα τις παπιες

11:51 μ.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Ο χρήστης Blogger Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εγώ έχω να προτείνω κάτι επαναστατικό. Να εργάζονται μόνο οι γυναίκες. Και οι άντρες να ανατρέφουμε τα παιδιά και να συγυρίζουμε το σπίτι. Να ξυπνάω το πρωί, να φτιάχνω πρωινό στη δικιά μου, να την φιλώ στο μάγουλο και να την ξαποστέλνω στη βιοπάλη. Μετά να την πέφτω για κανα δύωρο, να ξυπνάω, να φωνάζω τα ρεμάλια τους φίλους μου να θουν σπίτι να δούμε μαζί τα πρωινάδικα, να μαγειρεύω κάτι τι το προμαγειρεμένο, προτηγανισμένο κλπ και το απογευματάκι να περιμένω όλο χαρά την καλή μου με τις παντόφλες στο χέρι...

4:03 μ.μ., Οκτωβρίου 21, 2006  
Ο χρήστης Blogger ~~kindergarden teacher ~~ είπε...

askardamykti...ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;΄ΧΕΧΕΧΕΧΕ

12:13 μ.μ., Οκτωβρίου 22, 2006  
Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

11:58 π.μ., Οκτωβρίου 26, 2006  
Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

Κανείς βέβαια δεν σκέφτεται πως με τις "αντιπαραγωγικές" εγκυμοσύνες μας λύνουμε και το ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ συνταξιοδοτικό πρόβλημα ;-)
(αφού θέλουν να συζητάμε με οικονομικούς όρους νάτο: η ανανέωση του εργατικού δυναμικού).
Μπούρδες από μικρόνοες που δεν ένιωσαν ΠΟΤΕ τη γυναίκα που έφερε στον κόσμο τα παιδιά τους...
...και μετά κλαίγονται για την υπογεννητικότητα.....
Γκρρρρρρρρρρρρ......

11:59 π.μ., Οκτωβρίου 26, 2006  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

sevarose : και εγω ακριβως εκει κολλαω , γιατι πρεπει να τους ''στρωσουμε'' ?

5:27 μ.μ., Οκτωβρίου 26, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα