Τετάρτη, Ιανουαρίου 10, 2007

οι τελευταίοι μηνες..

Εχω υπάρξει, και υπάρχω ακόμη έτσι, στη ζωή μου απόλυτη και ξεροκέφαλη.Ουδέποτε ομως υπήρξα εγωίστρια.Τώρα τελευταία το προσπαθώ για καλό δικό μου αλλά αυτο αφορά σε άλλο ποστ.

Γενικά μιλώντας λοιπόν , πάντοτε σκεφτόμουν πρώτα τους άλλους και ύστερα έμενα, αλλα προανέφερα οτι δεν ειναι της παρούσης.
Ειδικά μιλώντας σήμερα, εννοω τις θέσεις και τις απόψεις μου.Εξηγούμαι , εννοώ οτι οταν πιστεύω κάτι, τέρμα το πιστεύω και το υποστηρίζω και κουβέντα δεν δέχομαι.Κουβέντα ομως δίχως επιχειρηματα.Κουβέντες με επιχειρήματα ειναι ευπρόσδεκτες και ετσι και μου αποδείξεις το λάθος μου, δεν ντρέπομαι να το δεχτώ και να ζητήσω χίλιες φορές συγνώμη.Επίσης μιλάω εν θερμώ.

Εχοντας πατήσει πλέον ,δυστυχώς ή ευτυχώς, στην τρίτη δεκαετία της ζωής μου συνειδητοποίησα ,έστω και αργά,οτι δεν έχει τόση σημασία αν δέχομαι το λάθος ή όχι.Σημασία έχει οτι δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι.Διότι το νόμισμα έχει δύο όψεις.Ναι μεν αλλά...

Εδώ λοιπόν σφάλλω.Το γνωρίζω και προσπαθώ να βελτιωθώ.Δεν είμαι σίγουρη οτι τα καταφέρνω με επιτυχία.Αλλωστε 30 χρόνια ειναι κάμποσα και εχω διαμορφώσει εναν χαρακτήρα.Δεν εγκαταλείπω τις προσπάθειες όμως.

Αυτός που με βοήθησε να τα συνειδητοποιήσω ολα αυτά, αυτός που με ταρακούνησε και με έκανε να δω τη ζωή διαφορετικά, είναι ο γιος μου.Είναι απίστευτο πως ενα παιδί αλλάζει τον κόσμο σου . Σου δείχνει εναν αλλο δρόμο. Βλέπεις ολο το σύμπαν αλλιώς.

Οι τελευταίοι 22 μήνες με έχουν κάνει καλύτερη.....

./.. συνεχιζεται

7 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Ασκαρδαμυκτί είπε...

... και σοφότερη... βλέπω!

8:03 μ.μ., Ιανουαρίου 10, 2007  
Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

...keep improving!!!!
...και δώσε δυό φιλάκια στο γιόκα σου από μένα! ;-)

9:07 μ.μ., Ιανουαρίου 10, 2007  
Ο χρήστης Blogger ο δείμος του πολίτη είπε...

Και εμένα δυο φιλάκια. Εγώ πάντως είμαι ένας εγωιστής, απόλυτος συχνά (γιατί το επιχείρημα είναι μια λέξη που δεν τη νιώθουμε απόλυτα και όταν υπάρχει δεν το βλέπουμε γα λόγους εγωισμού), αλλά η συγνώμη για εμένα είναι ιερή, είναι πέρα από ιδιοτροπίες και φιλαυτίες.

9:26 μ.μ., Ιανουαρίου 10, 2007  
Ο χρήστης Blogger Jason είπε...

Δηλαδή εγώ που είμαι και ξροκέφαλος και εγωιστής, πόσα παιδιά πρέπει να κάνω για να γίνω άνθρωπος...; :(

Ωραίο post.

11:01 μ.μ., Ιανουαρίου 10, 2007  
Ο χρήστης Blogger Jason είπε...

Δηλαδή εγώ που είμαι και ξροκέφαλος και εγωιστής, πόσα παιδιά πρέπει να κάνω για να γίνω άνθρωπος...; :(

Ωραίο post.

11:01 μ.μ., Ιανουαρίου 10, 2007  
Ο χρήστης Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις... Ίσως να μη υπάρχει καν λάθος και σωστό, αλλά, κατά περίπτωση, διαφορετικές προοπτικές, διαφορετικές αναγκαιότητες και υπαγορεύσεις ενεργειών!
Αυτό, που βοηθάει, είναι νομίζω, για μια στιγμή να σταματάμε, αν μπορούμε, και να προσπαθούμε να δούμε το ζήτημα από την πλευρά του άλλου, να δούμε πώς και τι τον επηρέασε, αν ξέρει όσα ξέρουμε εμείς, αν τα ερμήνευσε με τον ίδιο τρόπο ή αν, λόγω ιδιοσυγκρασίας, κουλτούρας, μορφώσεως και άλλων συνθηκών, τα ερμήνευσε διαφορετικά και έκρινε αλλιώς... Δευτερόλεπτα μπορεί να θέλει αυτή η πρακτική του να μπούμε "in his shoes", δευτερόλεπτα, που μπορεί να μας φέρουν πιο κοντά, για να διακρίνουμε καθαρότερα...

9:22 π.μ., Ιανουαρίου 11, 2007  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

@ ασκαρδαμυκτι μου, περασα αλλα δεν αγγιξα, προσπαθω ομως τωρα που ξερω τι κανω λαθος.

@ an lu ευχαριστως

@ δειμο ειναι δυσκολο να δεχτουμε πολλα πραγματα, τελικα ομως ολα στη ζωη ειναι εξασκηση..!

@ jason ..και μια ντουζινα μπορω να πω..!!! χι χι χι..περα απο την πλακα πραγματικα νιωθω διαφορετικα!

@ asteroid οπως παντα μιλησατε σοφα.ετσι ειναι.αυτο προσπαθω να κανω τον τελευταιο καιρο.Δεν θα πω ψεματα ,ειναι πολυ δυσκολο διοτι μεχρι τωρα ειχα διαφορετικη σταση.Ελπιζω ομως...

9:54 π.μ., Ιανουαρίου 11, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα