Παρασκευή, Δεκεμβρίου 22, 2006

Καληνύχτα!

Οι δυο άντρες τις ζωης μου κοιμούνται δίπλα μου και τους χαζεύω...ο μικρός εχει γείρει και εχει τυλίξει το ενα χεράκι στο λαιμό του μπαμπά του, το αλλο χεράκι εχει τεντωθεί προς τη μεριά μου, ίσως προσπαθούσε να με φτάσει...Μου εχει απίστευτη αδυναμία, αλλα σήμερα ειχε κόλλησει πανω στον πατέρα του.Μεγαλώνει ο αγγελός μου και αναζητά και αγορίστικη συντροφιά.Πόσο τους καμαρώνω!!

Καμαρώνει ομως και ο αγαπημένος μου....Οση ωρα προσπαθούσαμε να τον κοιμήσουμε και ο μικρος κούρνιαζε διπλα του ,το προσωπό του έλαμπε απο ευτυχία.

Νιώθω τοσο ευτυχισμένη...!τετοιες στιγμές γαληνεύω...!

Ο μικρός πρέπει να πιει το γάλα του και να μεταφερθεί στην κουνιά...ο καλός μου αποκοίμηθηκε και αυτος.....θελω να τον ξύπνησω....να τον γεμίσω φιλιά....και μονο να κουρνιάσω διπλα του μου φτάνει...

..καληνύχτα....!

15 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

Τι γλυκιά σκηνή...όνειρα γλυκά!

3:21 π.μ., Δεκεμβρίου 22, 2006  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

γλυκια μου γοργονα καλημερα,

δεν μπορω να σχολιασω στο μπλογκ σου δεν ξερω τι συμβαινει

9:09 π.μ., Δεκεμβρίου 22, 2006  
Ο χρήστης Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

Το πρωτο ποστ που διαβαζω σημερα και δεν νομιζω να διαβάσω άλλο. Πήρα μια γερή δόση τρυφερότητας.
Καλημερα σε σενα και τους άντρες σου.
(ψιθυριστά τωρα. Τι δώρο τους πήρες;)

10:34 π.μ., Δεκεμβρίου 22, 2006  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι να είστε πάντα τόσο ευτυχισμένοι :))))

12:32 μ.μ., Δεκεμβρίου 22, 2006  
Ο χρήστης Blogger ο δείμος του πολίτη είπε...

Πάντα αγκαλιασμέοι έτσι να είστε κι ευτυχισμένοι. Να χαίρεσαι τους άντρες σου. Καλές Γιορτές

7:31 μ.μ., Δεκεμβρίου 22, 2006  
Ο χρήστης Blogger diastimata είπε...

Καληνύχτα στην οικογένεια... Με υγεία!

11:47 μ.μ., Δεκεμβρίου 22, 2006  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Τι όμορφες στιγμές, τι γλυκειά ηρεμία. Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται καλή μου, να είστε πάντα τόσο ευτυχισμένοι!!!

3:44 μ.μ., Δεκεμβρίου 23, 2006  
Ο χρήστης Blogger Nemertes είπε...

Αυτή η αγκαλιά... δεν αλλάζεται με τίποτα!

7:42 μ.μ., Δεκεμβρίου 23, 2006  
Ο χρήστης Blogger Καπετάνισσα είπε...

Δεν έχω άλλο να σου ευχηθώ, παρά τούτη η αγάπη να σε γλυκαίνει για πάντα.

Έτσι αρχινάει να γυρίζει αλλιώς, ο ίδιος κόσμος.
Και να ξαναγεννιέται η ζωή.

10:14 μ.μ., Δεκεμβρίου 23, 2006  
Ο χρήστης Blogger pwlina είπε...

θα κλείσω τον υπολογιστή και θα κοιμηθώ με αυτή την αίσθηση τρυφερότητας που πολύ μου έλειπε αυτή τη μέρα....Καλό ξημέρωμα...καλές γιορτές...και να είστε όλοι καλά και ευτυχισμένοι!και γιατί όχι ο άγιος Βασίλης να μη φέρει ένα αδερφάκι στο μικρό αγγελάκι...;)

2:57 π.μ., Δεκεμβρίου 25, 2006  
Ο χρήστης Blogger ~~kindergarden teacher ~~ είπε...

να τους χαιρεσαι και να τους καμαρώνεις και τους δυο σε ολη σου τη ζωή ...χρόνια πολλά !!

9:05 μ.μ., Δεκεμβρίου 26, 2006  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

καλημερα και χρονια πολλα σε ολους,

αυτες τις μερες δεν μπορεσα να ανοιξω καθολου τον υπολογιστη.Μολις διαβασα τα σχολια σας και χαιρομαι που μπορεσα να περασω μεσα απο την αψυχη οθονη του υπολογιστη, ποσο ομορφα νιωθω εχοντας και τους δυο αντρες της ζωης μου διπλα μου!

Ελπιζω να σας εφτιαξα και εσας την διαθεση οπως μου γραφετε ολοι...
ευχομαι ευτυχια και υγεια και οτι αλλο ποθει η καρδουλα σας!!

12:25 μ.μ., Δεκεμβρίου 27, 2006  
Ο χρήστης Blogger ralou είπε...

Nασαι καλά και γερή να τους χαίρεσαι και τους δύο.
Εβλεπα και εγώ μια εικόνα -καλά με μια ουσιωδη διαφορά- προχθές.
Δεν βαριέσαι! Ο καθένας βολέυεται με ότι έχει.

Χρονια πολλά και χαρούμενα!

3:59 μ.μ., Δεκεμβρίου 27, 2006  
Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

μήπως είσαι η γυναίκα του μπαμπάκη και αυτό είναι ένα ποστ υπέρ της τεκνοποίησης;;;!!

8:09 μ.μ., Δεκεμβρίου 27, 2006  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

@ καλε μου gelial χρονια πολλα,

οχι δεν ειμαι η γυναικα αυτου του μπαμπακη αλλα ενος αλλου μπαμπακα :))

ειμαι ομως σαφως υπερ της τεκνοποιησης και αυτο το ποστ ειναι μια προπαγανδα !!!! :))

@ ραλου μου βεβαια πρεπει να βολευομαστε με οτι εχουμε και να
ειμαστε ευτυχισμενοι, αλλωστε την ευτυχια την δημιουργουμε μονοι κατα καποιο τροπο.

9:53 π.μ., Δεκεμβρίου 28, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα