Δευτέρα, Οκτωβρίου 01, 2007

ερωτήματα που δεν έχουν απαντήσεις

Ήθελα να γράψω πόσο όμορφο Σαββατοκύριακο, αν και εξουθενωτικό, ήταν αυτό που μόλις πέρασε.
Ήθελα να περιγράψω ενα διήμερο αφιερωμένο αποκλειστικά και μόνο στο παιδί (λούνα παρκ, παιδότοπος, παιδικό πάρτυ).
Ήθελα να γράψω επίσης για το μουτράκι του που ήταν μέσα στην ευτυχία , γι'αυτό το μουτράκι που είχε πάθει ντελίριο απο τον ενθουσιασμό του....

Ενα τηλεφώνημα όμως με βύθισε στη θλίψη. Ενας πολύ κοντινός μου άνθρωπος περνάει κρίση με το γάμο του. Γνώστο ήταν άλλα...Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Λύση ? μόνο μια κατ' εμέ . Όσο μου μιλούσε μια λέξη στριφογύριζε στο κεφάλι μου. Διαζύγιο...
Ακουγα και αναστέναζα. Τι να πω...Μόνο το διαζύγιο θα ήταν λύση εφόσον δεν ενδιαφέρονται και οι δυο για να σώσουν αυτό το γάμο. Πως να το ξεστομίσω όμως ?

Πως μπόρεσαν και άφησαν την κατάσταση να φτάσει μέχρι εδώ ? Πως άφησαν αυτή τη σχέση να καταντήσει ετσι ? θυμώνω τόσο πολύ....Πως φτάνει ενας έρωτας σε αυτή τη κατάντια ?
Που πάει η αγάπη , η συντροφικότητα ?

Δεν το μπορώ...δεν το αντέχω ,ειδικά οταν πρόκειται για μια οικογένεια που την έχω ζήσει απο τόσο κοντά!

22 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger patsiouri είπε...

Ελπίζω ειλικρινά να μήν έχουν παιδάκια γιατί το ζώ κι εγώ με μία κοντινή μου οικογένεια και τα μικρά, όσο μικρά κι αν είναι, καταλαβαίνουν πολλά...

Ήταν πολλά χρόνια μαζί??? Πόσο καιρό υπάρχει πρόβλημα??
Παρ'ολο που δέν υποστηρίζω ιδιαίτερα τους ψυχολόγους πιστεύω πως ένας σύμβουλος γάμου θα τους έκανε πολύ καλό άν τα πράγματα δέν έχουν φτάσει στο απροχώρητο...

Αν πάλι έχουν φτάσει, προτείνω κι εγώ να χωρίσουν, η ψυχική υγεία των άνθρώπων έστω και άν ζούν χωριστά είναι πολύ σημαντική, ακόμη και άν υπάρχουν παιδιά...

5:46 μ.μ., Οκτωβρίου 01, 2007  
Ο χρήστης Blogger Menelaos Gkikas είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

10:16 μ.μ., Οκτωβρίου 01, 2007  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Κρίμα! Και κρίμα που δεν ξέρουμε αν ευτυχούμε εμείς οι άνθρωποι!

10:54 μ.μ., Οκτωβρίου 01, 2007  
Ο χρήστης Blogger Αλητισσα είπε...

Εγω παλι που το εχω ζησει το θεωρω πολυ ευκολο, οχι το διαζυγιο,το να φτασει ενας γαμος στο απροχωρητο..
Η αληθεια ειναι οτι οσοι θελουν να "εχουν" προσεχουν..
Οσο για το διαζυγιο ειναι δυσκολο αλλα οχι τοσο οσο ενας κακος γαμος..
Τα παιδια;
Νομιζω δεν υπαρχει κανεις που να μην ¨κουβαλαει" κατι, για αλλα παιδια ειναι ενα διαζυγιο, για αλλα καυγαδες, για αλλα κακομεταχειρηση, για αλλα φτωχια κλπ για αλλα παλι απλως μια σοκολατα που τους αρνηθηκαν..
Δεν ξερω αν τελικα αξιζει να πληρωνεις μια λαθος επιλογη για παντα..

11:26 μ.μ., Οκτωβρίου 01, 2007  
Ο χρήστης Blogger diastimata είπε...

Μέσα από τα συντρίμμια, όμως, γεννιέται η ελπίδα...

Άκου με: Παθός και μαθός..

12:38 π.μ., Οκτωβρίου 02, 2007  
Ο χρήστης Blogger Clueless είπε...

Το λυπηρό είναι που σταματούν και οι δυο να προσπαθούν ..

8:10 π.μ., Οκτωβρίου 02, 2007  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

@ πατσιουρι, εχουν παιδια αλλα ειναι μεγαλουτσικα.Δεν νομιζω οτι ειναι αμεσα προβλημα.Τωρα για τον ψυχολογο στην προκειμενη περιπτωση εχω την εντυπωση οτι ειναι χασιμο χρονου

@ Σταυρο ειναι πραγματι αξιο αποριας.Δεν ξερουμε να ζουμε ....δεν ξερουμε να αγαπαμε.....αναρωτιεμαι πως γινετε!!

@ Η αληθεια ειναι οτι οσοι θελουν να "εχουν" προσεχουν..

Αλητισσα συμφωνω και με το παραπανω.Η αγαπη και ο ερωτας θελουν φροντιδα και τροφη αν τα αφηνεις ολα στην τυχη τους ,φτανεις σε αδιεξοδο.
Φυσικα δεν πρεπει να πληρωνεις για παντα ενα λαθος και ειναι σιγουρο οτι για τα παιδια ειναι καλυτερο ενα υγιες περιβαλλον και ας λειπει ο ενας γονιος.Το θεμα ομως ειναι να μην φτασουν τα πραγματα μεχρι εκει!

@ διαστηματα πρεπει ομως να παρθει η αποφαση.Στην περιπτωση που περιγραφω βρισκονται σε τεντωμενο σχοινι.Μετεωροι...δεν λαμβανουν μια αποφαση...και αυτο ειναι το χειροτερο.Να συντηρεις κατι που δεν υπαρχει.

@ Clueless , αυτος ειναι ο λογος που θυμωνω.Ειναι κριμα , να πετας τοσα χρονια απο τη ζωη σου χωρις προσπαθεια.

8:47 π.μ., Οκτωβρίου 02, 2007  
Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

Κρίμα πραγματικά αλλά από την άλλη, είναι προτιμότερο ένα υποφερτό διαζύγιο από ένα ανυπόφορο γάμο...

10:16 π.μ., Οκτωβρίου 02, 2007  
Ο χρήστης Blogger eρωτακι είπε...

Πρέπει να θέλουν και οι δύο να τραβάνε κουπί στη σχέση... το πρόβλημα δημιουργείται όταν ο ένας σταματάει να τραβάει κουπί, και ο άλλος κάποια στιγμή δεν βαστάει... όσο και να θέλει...

Εύχομαι το καλύτερο και για τους δυό τους...

Καλημέρα :'(

10:25 π.μ., Οκτωβρίου 02, 2007  
Ο χρήστης Blogger koulpa είπε...

Όταν το ευ ζειν μεταφράζεται στο πόσα έχεις και τό εγώ υερσκελίζει το εμείς.. δεν είναι να απορείς..
Την καλησπέρα μου:):)

1:28 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2007  
Ο χρήστης Blogger Mogwai είπε...

αν ηταν τοσο καλη σχεση στην αρχη λογικο να στεναχωριεσαι...

4:52 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2007  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

@ AN-LU αυτο ειναι σιγουρο..

@ ερωτα στη συγκεκριμενη σχεση αυτοακριβως συμβαινει , ο ενας ''την εχει κανει'' εδω και καιρο.

@ κουλπα, μαλλον...τι να πω δεν ξερω!

@ mogwai, ειναι μεταξυ των αλλων μια ζωη (δικη μου ) μαζι!

5:12 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2007  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Χα, αν σου πω ότι το προπερασμένο Σαββατοκύριακο έμαθα ακριβώς το ίδιο, για μια επίσης κοντινή μου οικογένεια...
Είναι πολύ δύσκολο και λυπηρό.
Τα ερωτήματα μου ακριβώς ίδια με τα δικά σου.

5:22 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2007  
Ο χρήστης Blogger Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αυρούλα, μου ενέπνευσες το επόμενο ποστ μου...

9:14 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2007  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Τα ερωτήματα "πώς αφήνουν οι άνθρωποι τα πράγματα να φτάσουν ως εκεί" και "γιατί τόση κατάντια Θεέ μου" τον τελευταίο καιρό ξέρεις πόσο με ταλαιπώρησαν... απάντηση δε θα βρεις Αύρα μου.
Μερικές φορές μας χτυπάει την πόρτα η αχαριστία, κάποιες άλλες η απληστία, δεν ξέρω τι να πω.
Εύχομαι να λήξουν όλα καλά... ό,τι κι αν σημαίνει αυτό το καλά.

11:45 π.μ., Οκτωβρίου 03, 2007  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

@ amo :-((((

@ askar χμμμ για να δουμε!

@ σταλαγματια..το ξερω οτι δεν υπαρχουν απαντησεις αλλα ειναι πραγματα που δεν μπορουν παρα θλιψη να σου προκαλεσουν...

3:46 μ.μ., Οκτωβρίου 03, 2007  
Ο χρήστης Blogger ralou είπε...

Συμφωνώ με την An-lu.
Μόνο ελπίζω να μην υπάρχουν παιδιά.
Ισως να είναι και για αυτά καλύτερο, αλλά είναι κρίμα.

11:31 μ.μ., Οκτωβρίου 03, 2007  
Ο χρήστης Blogger Menelaos Gkikas είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

12:45 π.μ., Οκτωβρίου 04, 2007  
Ο χρήστης Blogger ο δείμος του πολίτη είπε...

Ξέρουμε καλά -το είχαμε σχολιάσει στη μελέτη μου για τα διαζύγια- ότι τελικά η λυ΄ση ενός γάμου είναι το καλύτερο για την ψυχική του υγεία.

9:43 π.μ., Οκτωβρίου 04, 2007  
Ο χρήστης Blogger tassoula είπε...

Θα συμφωνήσω με την γοργόνα!Καλημέρα!

9:46 π.μ., Οκτωβρίου 04, 2007  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

@ ralou, tassoula, δειμε τελικα ολοι συμφωνουμε με τη γοργονας μας!
:-)))))))

10:10 π.μ., Οκτωβρίου 04, 2007  
Ο χρήστης Blogger purple είπε...

αφου δεν προσπαθουν σημαινει δεν θελουν - απολαυσε το μικρο σου που ειναι στα καλυτερα του!!!
καλημερα

10:25 π.μ., Οκτωβρίου 04, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα