Δευτέρα, Δεκεμβρίου 18, 2006

ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΗΣ

Πήραμε 5 μέρες άδεια (εργασιμες ) ,μαζι με τα Σ/Κ μας κάνουν στο σύνολο 9.

Τα μαζέψαμε και πήγαμε στα πάτρια εδάφη.Ετσι και αλλιώς δεν θα ηταν ακριβώς διακοπές μαζί με γονείς , μια θεία και τον κανακάρη μας φυσικά.Θα ηταν ομως οπως και να εχει ενα break.Αυτο το πολυπόθητο...!!!Παρασκεύη βράδυ θα φεύγαμε το επόμενο Σαββατο θα γυρίζαμε..

Αρχίζει ομως το θρίλερ.Πέμπτη ζορίστικα πολύ στο γραφείο να τελειώσω τις εκρεμότητες..ισως να έφταιξε και αυτό...Επίσης εκείνη την εβδομάδα προσπαθούσα να ξεπεράσω ενα κρύωμα που με ταλαιπωρούσε.. .ισως να έφταιξε και αυτο...Πέμπτη βράδυ λοιπον ξεκινάει ενας πονοκέφαλος.Δεν δίνω σημασία.Αλλωστε ξέρω απο πονοκεφάλους .Τα τελευταία χρόνια εχω ζοριστεί πολυ με δαύτους.Πέφτω το λοιπόν για ύπνο και λέω αύριο θα ξημερώσει μια καλύτερη μέρα.Αμ δε.. τα ιδια και χειρότερα..Τον τελευταίο καιρο εχω αρχίσει να δοκιμάζω τις ασπιρίνες .Τα υπόλοιπα postan,panadol,depon εννοείτε οτι δεν με πιάνουν και ας τα παίρνω δυο-δυο.Ηπια λοιπον την ασπιρίνη μου ..και ε..το ψιλοάντεχα...Πακετάρουμε και αργα το βράδυ φεύγουμε...Σαββατο πρωί ξημερώνει μια απο τα ιδια και ακόμη χειρότερα..Δοκιμάζω postan και ας ξέρω οτι ειναι ανώφελο, τι να κανω ...το απόγευμα ξανα ασπιρίνη.Το βράδυ πέφτουν τα μεγάλα μέσα ‘’ξεματιάσματα’’.Τι με ξεματιάσανε με λόγια, τι με λάδια,τι με κάρβουνα,αυτο το τελευταίο ομολογώ οτι δεν το ήξερα, ηταν new brand…τίποτις..ηταν να με κλαιν' οι ρέγγες!! Κυριακή λύγισα , δεν άντεχα άλλο .Ενιωθα σαν τον ναρκομανή.Ελεγα να πάρω κατι να μου περάσει...δεν με νοιάζει τι...
Αφου ήπια δυο-δυο τις ασπιρίνες άρχισα να ρωτάω γνωστούς και φίλους για lonarid (τα φαρμακεία δεν δίνουν δίχως συνταγή γιατρού).Εκανα 100χλμ πήγαινε ,100χλμ έλα, για να βρω απο εναν θείο σε άλλο χωριο.Τίποτα ουτε αυτό με έπιασε.Σας μιλώ ειλικρινά βρισκόμουν σε απόγνωση.Δεν συζητάμε για απλό πονοκέφαλο...Το κεφάλι μου τα είχε ''παίξει'' τελείως...Περνάει και η Δευτέρα και την Τρίτη πλέον δεν άντεξα έφτασα στο Κέντρο Υγείας.Ενα ηρεμιστικό χαπάκι, μια παυσίπονη ένεση, μια ώρα στο οξυγόνο και έγινα περδίκι!Μια γιατρός εξαιρετική , αν το ήξερα θα ειχα πάει νωριτερα.

Περα απο την εξιστόριση που προσπάθησα να την δώσω οσο πιο ανάλαφρα μπορώ, είμουν πραγματικά για λύπηση.Ο λόγος που δε απευθηνθηκα απο την αρχη σε γιατρό ηταν διότι δεν ήθελα να με στείλουν πακετάκι στο νοσοκομείο για εξετάσεις (το εχω ξαναδεί το εργο), άλλωστε εχω κάνει και ο εγκέφαλος ειναι σε άριστη κατάσταση (αυτό τωρα συζητιέται..!)Η αλήθεια είναι οτι θα έπρεπε να κάνω μια αξονική αυχενικής μοίρας, κατι το οποιο μου συνέστησε η γιατρός στο Κέντρο Υγείας, σύμφωνα με το ιστορικό που της έδωσα.Είναι το μόνο που δεν εχω κάνει και πρέπει να γινει επειγόντως γιατι ο αυχένας μου με εχει προειδοποιήσει τα τελευταία χρόνια, με πόνους στο δεξί χέρι.

Οι τρεις προτελευταίες μερες ηταν καλες.Ο καιρός υπέροχος.Κατάφερα να αναπνεύσω λιγο καθαρό αέρα.Το Σ/Κ που πέρασε ο πονοκέφαλος ξανακτύπησε για αλλο λογο (μηνιαίο γυναικείο πρόβλημα)...Το αντεξα ομως.

Σήμερα επέεστρεψα, είμαι στο γραφείιο.Αν υποψιαστώ οτι με γκαντεμιάσανε απο εδω μέσα.....κακό φίδι που τους έφαγε...!!!

16 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger anna είπε...

Καλώς όρισες πάλι στα λημέρια μας, άλλο κακό να μη σε βρει, και την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να λείψεις από το γραφείο, καλού κακού πάρε και κάνα σκόρδο μαζί σου!

5:41 μ.μ., Δεκεμβρίου 18, 2006  
Ο χρήστης Blogger tassoula είπε...

Μηπως (λέω τώρα) από το γραφείο έγινε το κακό???(πλάκα κάνω).Περαστικά είναι τώρα.Καλές γιορτές με το καλό.

7:25 μ.μ., Δεκεμβρίου 18, 2006  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Για άρχισε τα ξόρκια γιατί δε σε βλέπω καλά.
Πάντως για κοίταξέ το αυτό το αυχενικό.
Άντε, βαθιές ανάσες και καλή εβδομάδα :)

9:32 μ.μ., Δεκεμβρίου 18, 2006  
Ο χρήστης Blogger snikolas είπε...

Να κάνεις την αξονική και εύχομαι να βρεις μια λύση στο πρόβλημα σου γρήγορα.

9:49 μ.μ., Δεκεμβρίου 18, 2006  
Ο χρήστης Blogger diastimata είπε...

Βάλε μια μπλε χάντρα, πες τρεις προσευχές και (για σιγουριά)
ΚΑΝΕ ΤΗ ΤΗΝ ΑΞΟΝΙΚΗ!
Περαστικά...

11:51 μ.μ., Δεκεμβρίου 18, 2006  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

καλως σας βρηκα,
σκορδα, ξορκια, μπλε χαντρες και μια αξονικη...οι στοχοι του 2007!!
:-)

8:10 π.μ., Δεκεμβρίου 19, 2006  
Ο χρήστης Blogger Debby είπε...

Καλημέρα και καλώς ήρθες!
Διάβασα τον γολγοθά σου και μόνο που δεν με έπιασε και εμένα πονοκέφαλος!!

Αν κάνεις πάντως όλες σου τις εξετάσεις και βρεθεί ότι δεν έχεις τίποτα οργανικό (που σου το έυχομαι με όλη μου την καρδιά), ουτε καν δόντι που πάει να χαλάσει και συνήθως είναι υπαίτιο για πονοκεφάλους, τότε αν θες επικοινώνησε μαζί μου στο email μου να σου προτείνω ένα βιβλίο που έχω διαβάσει και εδώ και 1 1/2 χρόνο όχι απλώς δεν έχω πάρει κανένα παυσίπονο, όχι απλώς δεν έχω πια πονοκεφάλους, αλλά ακόμα και όταν πάει να με πιάσει ή με πιάνει μέσα σε ένα τέταρτο καταφέρνω και γίνομαι περδίκι χωρίς να παίρνω εννοείται κανένα φάρμακο.
Ολα αυτά εγώ που κάθε εβδομάδα σχεδόν είχα ένα μεγάλο πονοκέφαλο που σχεδόν με άφηνε άυπνη...

12:14 μ.μ., Δεκεμβρίου 19, 2006  
Ο χρήστης Blogger Mogwai είπε...

Χαίρομαι που επέστρεψες αλλά στεναχωρήθηκα μ' ολα αυτά.
Τα ειλικρινή περαστικά μου...περδίκι είσαι μην ανησυχείς
απλά ήταν κακό το μάτι βρε, πάει πέρασε! :)

1:22 μ.μ., Δεκεμβρίου 19, 2006  
Ο χρήστης Blogger tzo είπε...

Πως σε καταλαβαίνω γλυκιά μου και εγώ μια από τα ίδια είμαι! Το Σάββατο βρέθηκα μετά από χρόνια στη νονά μου και με είχε η γυναίκα στο κρεβάτι της με τάση για εμετό και τρελό πονοκέφαλο, από αυτόν που νομίζεις ότι θα εκραγεί ο εγκέφαλος. Ευτυχώς πέραν των ιλίγγων που κράτησαν μέχρι χθες εγώ στο νοσοκομείο δεν χρειάστηκε να πάω! Πάντως το είχα ψάξει στο παρελθόν, τίποτα δε βρήκαν!

2:13 μ.μ., Δεκεμβρίου 19, 2006  
Ο χρήστης Blogger ~~kindergarden teacher ~~ είπε...

πω πω περαστικα ασεεεεεεεε αυτος ο πονοκεφαλος... με παιδευει καιμενα
προσπαθω να τον αγνοησω ουσταποδω τιποτα αυτός ..
ντεμπυ /σωσε μας κιεγω το θελω αυτο το βιβλιο οπωσδηποτε!!

3:53 μ.μ., Δεκεμβρίου 19, 2006  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

Deppy σου ερχομαι ολοταχως!!

Τελικα ειμαστε πολλοι οι ομοιοπαθουντες! κατα καποιο τροπο νιωθω παρηγορια!

4:59 μ.μ., Δεκεμβρίου 19, 2006  
Ο χρήστης Blogger nassos είπε...

Σίγουρα είδες τον Μητσοτάκη, δεν γίνεται να σου έπεσαν έτσι όλα!!!

6:14 μ.μ., Δεκεμβρίου 19, 2006  
Ο χρήστης Blogger ο δείμος του πολίτη είπε...

Καλέ, τέτοιες μέρες σε έπιασε; Μου φαίνεται ότι δεν αντέχεις την ξεκούραση και μόνο εν ενεργεία αντέχει ο εγκέφαλός σου (από την υπερλειτουργία). Άσε που μπορεί να φταίει η Ντόρα (κληρονομική δεν είναι η γκαντεμιά;). Πάντα να είσαι καλά και χωρίς πόνους το νέο έτος.

9:25 μ.μ., Δεκεμβρίου 19, 2006  
Ο χρήστης Blogger Nemertes είπε...

Καλά κάνω εγώ και δεν πάω πουθενά!

9:35 μ.μ., Δεκεμβρίου 19, 2006  
Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

Ωχ βρε πουλάκι μου....στην επόμενη ημικρανία δοκίμασε Nurofen ή Burfen, μπορεί να σε "πιάσει"...τον αυχένα ψάξτο ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!

10:42 π.μ., Δεκεμβρίου 20, 2006  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

@ Νασο, δειμο του πολιτη λετε να φταιει η μπλε οικογενεια ? χιχιχι

@ Nemertes, αστα να πανε

@ γοργονα το nurofen το εχω δοκιμασει δεν με πιανει

11:13 π.μ., Δεκεμβρίου 20, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα