Δευτέρα, Αυγούστου 28, 2006

καλημερα ?

Καλημερα , καλη εβδομαδα...

μα ελα που δεν ειναι ετσι.Γιατι ουτε η μερα μου ξεκινησε καλα και συνεπως ουτε η εβδομαδα.

Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ? Μεχρι τα πατωματα .Τοσο ΧΑΜΗΛΑ . Αναρωτιεμαι αν υπαρχει πιο κατω!

Οι λογοι ? πολυ και διαφοροι.Δεν ξερω αν μπορω να τους αναπτυξω στην παρουσα φαση.

Ας πουμε για αρχη οτι φταιει το ονειρο που ειδα χθες το βραδυ.Ξυπνησα τοσο ασχημα.Με απιστευτη αρνητικη ενεργεια.Με ενα βαρος στο στηθος αβαστακτο.Ξερω οτι δεν φταιει μονο το ονειρο.Αυτο εκφραζει μαλλον τις ανησυχιες μου.Οσο πιο ανησυχη ειμαι στον ξυπνιο μου, τοσο πιο ανησυχη και στον υπνο μου.

Ψαχνω να βρω τροπους να '' ανεβω'' . Μιλαω με τον εαυτο μου.Αξιζει να αποκτησεις πονοκεφαλο, να μην μπορεσεις να αποδωσεις στην δουλεια, να γυρισεις το απογευμα σπιτι σου με ενα κεφαλι σαν καζανι, να μην μπορεσεις να παιξεις με το παιδι σου , να σε δει ο αντρας σου με τα μουτρα κατεβασμενα , να μην εχεις ορεξη να του μιλησεις ? Ποσο χαζη μπορει να εισαι?

Ε? αξιζει ? Ουδεις αξιζει τετοια θυσια!Την γνωριζω την απαντηση.Δεν μπορω να την κανω πραξη ομως.Μαλλον δεν ειμαι πειστικη .Δεν με πειθω ρε γαμωτο. Δεν με καταφερνω , εκει κατω ειμαι ακομη,... στα χαμηλα!

Με ακουει κανεις?

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα