Κυριακή, Αυγούστου 06, 2006

Καθως προχωρουν οι εργασιες....

Και ναι καταφερα να βαλω καποια λινκς ....οι εργασιες λοιπον προχωρουν δειλα ,δειλα...

Για να ειμαι ομως ειλικρινης δεν τα καταφερα εντελως μονη αλλα με την συνδρομη του καλου μου.Δεν πειραζει ειμαι ετσι κι αλλιως πολυ χαρουμενη.Ειναι απο τις λιγες φορες που νιωθω να εχω κατι δικο μου γι'αυτο τον λογο δεν θα αφησω να γινουν πολλες παρεμβασεις και ας καθυστερησω να φτασω στην τελικη του μορφη.

Αρχικα σκεφτομουν να το κρατησω κρυφο, οπως κρατας το ημερολογιο σου κλειδωμενο στο συρταρι.Εκεινος ξερει τα παντα για μενα ,με αυτον τον τροπο θα μπορουσα εχω κατι εντελως μονη μου.Ακομη και το οτι καθεται με τις ωρες στον υπολογιστη και ασχολειται με τα δικα του , το ζηλευα μερικες φορες γιατι δεν καταλαβαινα τι εκανε.

Τελικα το ''μαρτυρησα''...! Ξερει οτι μπλοκαρω τον τελευταιο καιρ0 και με ρωταει ''αφου σ'αρεσει τοσο γιατι δεν φτιαχνεις ενα δικο σου μπλοκ θα σε βοηθησω και εγω'' Ενιωσα ενοχη λες και εκρυβα κατι πολυ σπουδαιο!!!

Δεν πειραζει ομως τιποτα δεν χαλαει τον ενθουσιασμο μου..αλωστε μεταξυ μας ποσο καιρο θα το κρτατουσα ? δεν ειμαι καλη με τα μυστικα θα το μαθαινε αργα ή γρηγορα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα