Πέμπτη, Μαΐου 17, 2012

γλυκιές κουβεντούλες

Είναι γνωστά τα οιδιπόδεια...ολα είναι αλήθεια .Για τον έρωτα του γιου μου βέβαια μάλλον εχω ξαναμιλήσει. Ημικρή αν και δείχνει σαφης προτίμηση για τη μανούλα , ωστόσο σαν κόρη προς τον μπαμπά κατι υπάρχει κάτι πλανιέται στον αέρα!!

οι τελευταίες τους γλυκιές ατάκες :

- απο την κόρη στον μπαμπάα  : μπαμπά μου είσαι τόσο όμορφος ..εχεις τόσο όμορφη μύτη! Ερχεται ο μπαμπάς με διάχυτη την ευτυχία στο πρόσωπο του ,καμουφλαρισμένη ωστόσο απο δηθεν ανωτερότητα τύπου εγω δεν ασχολούμαι με αυτα και μου λέει τόση στραβομάρα η κόρη μας!!! μα τη μύτη μου ?τι παιδί!! (σσςς η αλήθεια είναι οτι η μύτη του δεν είναι το δυνατο του σημείο :-))) αλλα η αγάπη της κόρης το ξεπερνάει το θέμα )

- ο γιος προς εμένα  : αχ μαμά γιατι να σε προλαβει ο μπαμπάς..αν σε είχα γνωρίσει πρώτος θα σε είχα παντρευτεί!

Mεγαλώνει ομως το αστέρι μου και σε λίγο η μαμα θα ειναι παρελθόν...αλλωστε τώρα εχουμε  και ''κορίτσι'' τη Γ.

- οταν μαμά παμε στο τελευταίο σχολείο θα παντρευτούμε. Πάλι  καλα που εχει επίγνωση του χρόνου

- πότε μπορούμε να φιληθούμε στο στόμα και ενα σωρο αλλες απόριες που μου κόβουν την ανάσα...τι να πω η δόλια μάνα ποια απάντηση είναι η σωστή ?

κάνει μπανάκι και πέφτει στο κρεβάτι του, πάω να τιν σκεπάσω και με ρωτάει ολο αγωνία

- μαμά θα μυρίζω όμορφα μέχρι αύριο το πρωί ? θέλω να είμαι  κούκλος για την Γ.
η αλήθεια ειναι ότι έχει μεγάλο έρωτα για το κορίτσι , η δασκάλα μου είπε οτι τον έχει πάρει πρέφα ολο το σχολείο...ως και ξύλο έπαιξε με τον κολλητό του για εκείνη!
Ομως η μαμα είναι μόνο μία .Σκύβει και με φιλάει ο μπαμπάς τους και γυρνάει αγανακτισμένος

-καλα μεχρι πότε θα το κάνετε αυτο ? αμαν πια!

η μικρη επίσης ερχεται αναμεσα μας να μας χωρίσει...αποκλείεται να φιληθούμε ή να αγκαλιαστούμε μπροστά τους.
Εχω την εντύπωση οτι αισθάνονται οτι χάνουν απο την αγάπη μας....ή οτι χάνουν την μαμα τους...μύστηρια η ψυχολογία....

Είμαι όμως και εγώ ερωτευμέμη...και με τους τρεις τους!!!

8 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger ο δείμος του πολίτη είπε...

Σε εμάς το οιδιπόδεια (-3 ετών) βγαίνει αλλιώς. Τη μαλώνει ο μπαμπάς, στην αγκαλιά του μπαμπά. Τη μαλώνει η μαμά στην αγκαλιά του μπαμπά. Το βράδυ που ξυπνά στην αγκαλιά του μπαμπά. Όταν χτυπάει ή φοβάται στην αγκαλιά του μπαμπά... Κι ο μπαμπάς κατουρημένος όλο φιλάκια :)))

12:40 μ.μ., Μαΐου 17, 2012  
Ο χρήστης Blogger koulpa είπε...

αχ πως περνά ο καιρός.. μεγάλωσε το μωρούλι.. πάντα αγαπημένα να είσαστε.. :) :)
καλησπερούδιαααα :) :)

12:54 μ.μ., Μαΐου 17, 2012  
Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

Καλά, καλά, εσύ μπορεί να είσαι ερωτευμένη, ο μικρός όμως ξεκίνησε τις απιστίες!!!

;)

1:07 μ.μ., Μαΐου 17, 2012  
Ο χρήστης Blogger ο δείμος του πολίτη είπε...

Μεγάλωσε δε λέει τίποτα. Τώρα μας δουλεύει κανονικά...

4:03 μ.μ., Μαΐου 17, 2012  
Ο χρήστης Anonymous kalokairiniavra είπε...

@ δειμος του πολίτη, ..αυτα είναι!!! join to the club των χαζομαμαδων και των χαζομπαμπαδων !!! :-))))

οχι πες μου μπορεις να αντισταθεις ???? εεεε????
:-P

10:22 π.μ., Μαΐου 18, 2012  
Ο χρήστης Anonymous kalokairiniavra είπε...

@ koylpa αν μεγάλωσε λεει!!!η μικρη μας θα κλεισει τα 4 πια ...σωστη γυναίκα!!! :-))

10:23 π.μ., Μαΐου 18, 2012  
Ο χρήστης Anonymous kalokairiniavra είπε...

@ καμηλιέρη μου, ...και τι απιστίες μιλάμε για μεγάλο έρωτα , οι δάσκαλοι στο σχολείο τον συζητάνε....εως και λουλουδια τις πηγαίνει συχνα-πυκνα....ζούμε μεγάλες στιγμές!!!!!! :-)))))

10:25 π.μ., Μαΐου 18, 2012  
Ο χρήστης Blogger βασίλης είπε...

Τι ωραίο ποστάκι.. Πάντα έτσι να είσαστε! Αυτό με τα παιδιά και τις σχέσεις τους με τους γονείς είναι απίστευτο μερικές φορές..

8:25 π.μ., Νοεμβρίου 08, 2012  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα