Τετάρτη, Ιουνίου 27, 2007

Σ.Κ.

Σταμάτης Κραουνάκης

Ήταν η στιγμή που ήθελα να φύγω
κι ήρθαν κι οι λιγμοί στα μάτια λίγο λίγο.
Έρωτας μπορεί ν' αντέξει αυτή τη γύμνια
που να συγχωρεί του κόσμου την ασχήμια.

Δωσ' μου τα φιλιά που μου κρατάς, εκείνα
τα εφηβικά τα γιασεμιά, τα κρίνα.
Πόσο σ' αγαπώ.

ούτε μια στιγμή δε μ' άφησες να παίξω
ούτε μια στιγμή τα χείλια μου να βρέξω
Άρχισα κι εγώ να σου γυρνώ τις πλάτες
και να συναντώ αγγέλους υπνοβάτες.
Άρχισες μετά να στέλνεις ποιηματάκια
με τα κινητά ατάκες και στιχάκια.

Πόσο σ'αγαπώ.

7 σχόλια:

Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Σε αυτόν που το αφιερώνεις θέλω να πω ...είσαι πολύ τεχερός κύριε που έχεις την Avra !

11:29 π.μ., Ιουνίου 27, 2007  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

:-)))

11:56 π.μ., Ιουνίου 27, 2007  
Ο χρήστης Blogger patsiouri είπε...

Χα! Σε συγχώρεσε αμέσως έ??????????? Τους αγωνιστικούς μας χαιρετισμούς!

4:57 μ.μ., Ιουνίου 27, 2007  
Ο χρήστης Blogger βασίλης είπε...

Ξέρεις γιατί λατρεύω και γιατί μισώ τον Κραουνάκη; Αποκλείεται να ξέρεις.
"ούτε μια στιγμή δε μ' άφησες να παίξω
ούτε μια στιγμή τα χείλια μου να βρέξω"
Οι στίχοι του μου μίλησαν, οι επιλογές του με σημάδεψαν και το αντίστροφο.

8:43 μ.μ., Ιουνίου 27, 2007  
Ο χρήστης Blogger Αταίριαστος είπε...

Το μόνο που αξίζει από το σίριαλ

9:16 μ.μ., Ιουνίου 27, 2007  
Ο χρήστης Blogger ο δείμος του πολίτη είπε...

Υπέροχο τραγούδι. Θα τον έχουμε εδώ στη Σαλονίκη την Τρίτη.

9:52 π.μ., Ιουνίου 28, 2007  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

@ πατσιουρακι...ξερεις εσυ!

@ βασιλη ειναι ορισμενα τραγουδια που μιλανε στην καρδια μας.....

@ αταιριαστε...ναι

@ δειμο , ειναι πολυ καλος ! απο τους πιο αξιολογους δημιουργους και ερμηνευτες!

10:52 π.μ., Ιουνίου 28, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα