Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 09, 2011

Γεροντοέρωτας..

Καθ' όλα σοβαρός κύριος, αρκετά εως πολύ αντιπαθητικός, έγγαμος, ετών 60 ενδιαφέρεται για 32χρονη αιθέρια ύπαρξη, εντός του εργασιακού του χώρου....αηδία ?????

και ας με συγχωρέσουν κάποιοι ανάλογης ηλικίας αλλα είναι γελοίο ρε... Είναι γελοίος.

Το συνειδητοποιήσα μόλις χθες και μου πέσαν τα σαγόνια απο την έκπληξη (πόσο αφελής είμαι ώρες-ώρες...) Αρχικά υπερασπιζόμουν και τους δύο γιατι δεν κάνει μπαμ...αλλα στην συνέχεια ένωσα τα κομμάτια του πάζλ, γεγονότα που με ξένιζαν τόσο καιρό και δεν μπορούσα να τα εξηγήσω. Η κοπέλα το ίδιο αφελής με εμένα δεν έχει καταλάβει τίποτα και εκείνος δεν υπαρχει περίπτωση να κάνει κίνηση δεν ταιριάζει στο προφίλ του ....αλλα ακόμη και τωρα δεν μπορω να συνέλθω απο την αποκάλυψη .

Με ανακούφισε προσωρινά, τουλάχιστον, γιατι μου εξηγεί το γεγονός αυτό αλλα πράγματα αλλα θα πέσει μεγάλο γέλιο απο εδω και στο εξης...τον Γελοίο...

Τι συμβαίνει κατω απο τη μύτη σου...!

10 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger koulpa είπε...

χαχαχα τι σκληροί ήστε εσείς οι νέοι με τα γερατιά.. :) :)
εντάξη κι εμένα μου προκαλεί αειδία.. αλλά όπως βελεύεται ο καθένας.. εξ'αλλου αν δεν εκδηλωθεί.. αφείστε τον να ονειρεύεται.. :) :)
την καλησπέρα μου :) :)

1:55 μ.μ., Σεπτεμβρίου 09, 2011  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

@koulpa μου...ειμαι σκληρη ? ναι δεν εχεις αδικο...καποτε θεωρουσα τους σαρανταρηδες μεγαλους...τωρα που πλησιαζω, ουτε να το σκεφτομαι ;-P

ομως τον συγκεκριμένο δεν τον χωνεύω καθόλου ...εχουμε μεταξυ μας θεματα πολλα και η κακια βγαίνει πολυ πιο εύκολα... :-)

καλο σβκ σου ευχομαι!!

2:13 μ.μ., Σεπτεμβρίου 09, 2011  
Ο χρήστης Anonymous diastimata είπε...

Τελικά τι έγινε με τον γερομπισμπίκη; Τη χούφτωσε την κοπελίτσα, τη χούφτωσε;
(για να θυμηθούμε τις παλιές καλές ελληνικές ταινίες)...

1:31 π.μ., Οκτωβρίου 22, 2011  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

βρε καλως τον! χαθηκες...

δεν την χουφτωσε και ουτε προκειται δεν ταιριαζει στο προφιλ του , ομως συνεχιζει τις μλκς και τον εχω σιχαθει...εχουμε προηγουμενα μεταξυ μας .Δεν ειναι τυχαια η σκληρη κριτικη που ασκω...δεν εχει να κανει μονο με την διαφορα της ηλικιας δηλαδη...

φιλια!

10:06 π.μ., Νοεμβρίου 01, 2011  
Ο χρήστης Anonymous heliotypon είπε...

Προφανώς βγάζεις απωθημένη αγανάκτηση, γιατί, αφού ο άνθρωπος δεν κάνει κάποια ενοχλητική κίνηση προς την κοπέλα δεν μπορείς να τον κατηγορήσεις γιατί την ερωτεύτηκε. 'Αλλωστε τα συναισθήματα, ειδικά ο έρωτας, δεν ελέγχονται. 'Οχι πάντα τουλάχιστον. Πάντως, ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν (όχι τόσο σπάνια) έρωτες και από νέες γυναίκες προς άντρες της τρίτης ηλικίας. Και δεν μιλάω για τις περιπτώσεις οικονομικού ή άλλου οφέλους, αλλά για γνήσιους έρωτες. Και όχι βέβαια με χούφταλα, αλλά με καλοστεκούμενους και κραταιούς λεβεντόγερους που, φαίνεται, υπάρχουν ακόμα!

6:34 π.μ., Νοεμβρίου 07, 2011  
Ο χρήστης Blogger Ρεβεκκα είπε...

Καλοκαιρινη αυρα τι κανεις? περιμενουμε νεα σου.φιλια.

12:19 π.μ., Νοεμβρίου 17, 2011  
Ο χρήστης Blogger anna είπε...

Όταν ήμασταν 17 χρονών, μας την πέσανε κάποιοι τύποι 24 ετών. "Ψέματα λέτε", τους απαντήσαμε, "εσείς φαινόσαστε τουλάχιστον 35χρονοι, γέροι"... Οι άνθρωποι ήταν όντως 24χρονοι, αλλά στην τρυφερή ηλικία των 17 μας φαίνονταν ήδη γερασμένοι - και τα 35 σαν το όριο για την τρίτη ηλικία!
Τελικά, έχοντας περάσει και από τα 24 και από τα 35, συνειδητοποίησα ότι η ηλικία δεν είναι φορολογική δήλωση που πρέπει να δηλώνεται επακριβώς. Καθένας έχει την ηλικία που νιώθει - κάποιοι είναι "γερασμένοι" από την εφηβεία, κάποιοι άλλοι είναι αιώνιοι έφηβοι και στα -άντα και στα -ήντα τους! Κάποιες ώρες και μεις οι ίδιοι αισθανόμαστε "παιδιά", ενώ κάποιες άλλες "ώριμοι".
Δεν ξέρω για τον γερομπισμπίκη και τη μικρούλα, αλλά ο έρωτας χρόνια δεν κοιτά. Έζησα από κοντά τον μεγάλο (και τελικά ανεκπλήρωτο) έρωτα ενός 19χρονου προς μια 43χρονη, που με έκανε να αμφισβητήσω όλες τις θεωρίες που είχα μέχρι εκείνη τη στιγμή για τις ηλικιακές διαφορές και τα αταίριαστα ζευγάρια.
Να περνάς καλά, και να απολαύσεις το θέαμα που εξελίσσεται μπροστά στα μάτια σου. Η ζωή έχει πολύ πιο ευφάνταστα σενάρια από τις ταινίες! Και προσφέρει μεγαλύτερο γέλιο ενίοτε!

1:09 μ.μ., Νοεμβρίου 22, 2011  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

@ heliotypon , το ανεφερα και παραπανω εχω προηγουμενα και απωθημενη αγανακτηση οπως χαρακτηριστικα γραφεις , ειναι γεγονος, δεν είμαι καθόλου αντικειμενικη. Αυτό το ξεκαθαρισα!

10:28 π.μ., Νοεμβρίου 23, 2011  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

@ ρεβέκα μου , σε διαβαζω καθημερινά.

Δυστυχως το ιστολογιο μου πλεον δεν με εκφραζει οπως πριν απο 6 χρονια που το ξεκίνησα.Οχι το ιστολογιο καθε αυτου αλλα το γράψιμο.Κάποτε το γράψιμο λειτουργούσε σαν ψυχαναλυση για μένα , τωρα πια όχι. Το διατηρω γιατι είναι κομματι του εαυτου μου και κυριως γιατι μπορω να εχω συνδεση με τον καθενα σας ξεχωριστα.Ομως ολο και πιο σπανια μου ερχεται η διαθεση να γραψω. Ισως σε αυτο να συμβαλλει και η ελλειψη χρόνου...

δεν χανομαστε παντως ...αυτο εχει σημασια για μένα

φιλια

10:32 π.μ., Νοεμβρίου 23, 2011  
Ο χρήστης Blogger AVRA είπε...

@ καλως την.Αννα μου χαθηκες και εσυ....

κοιτα είναι αληθεια οτι ο χρονος περνα , οι ρυτιδες ερχονται... η αντιληψη για το χρονο ως εναν βαθμο ειναι σχετικη...αλλα...μια διαφορα 30χρόνων δεν παυει να είανι διαφορα.

ομως το θεμα με αυτο το ποστ (που σκεφτομαι να κατεβασω , γιατι βγαζει απιστευτη κακια τελικα...) ειναι αλλο . Αφορα ποκλειτικα εμενα και τα αισθηματ που τρεφω για αυτον το ανθρωπο.Δεν αφορα στην πραγματικοτητα, στη διαφορα ηλικιας...

10:49 π.μ., Νοεμβρίου 23, 2011  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα